En blogg om inredning, barn och pyssel...




torsdag 13 januari 2011

Ny plats... ny gardin...

Hej mina goa läsare! ;)





Vad roligt det är att det är fler och fler som hittar hit :)

Har sett att besökar antalet ökar lite då och då och jag blir ju såklart JÄTTEglad ska ni veta! ;)




Jag hoppas bara att jag inspirerar er och att ni trivs här på min blogg så att ni vill komma tillbaka igen!


Jag har köpt en ny gardin till vardagsrummet...

Hur söt var inte den med brodyr, spets, volang och allt!


Ser ut som en söt liten kjol ju! ;)


Det fina "fönstret" som "M" gjorde till mig har fått en ny plats i mitt riktiga fönster ;)


Hoppas ni får en fin helg allihopa, tack för att ni kikar in!


K R A M

3 kommentarer:

Malla sa...

Åh fin gardin!! =D Jag tänkte sy lite grann nu i helgen få se hur det blir, hi hi..
Kram

Anonym sa...

Det vart ju jättefint med fönstret i fönstret :D du kanske kan sätta en gardin på det lilla fönstret med för du gillar ju gradiner så mycket ;) kraam M

dsign & inredning sa...

Hahahaha!!! rolig du är Mikael! ja kanske man ska sätt dubbla gardiner i fönstret då ;P....
Malin; de blir nog lika fint hos dig ;) Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...