En blogg om inredning, barn och pyssel...




torsdag 12 april 2012

Frisyrer...

Hejsan!

Jag står i valet och kvalet om jag ska klippa av mitt "halvlånga -jobbiga -mitt i mellan -långa -håret -kaluffsen" .... åhhh är så fruktansvärt trött på det... har ju tänkt att jag skulle spara ut håret... men tror f** de ryker nu...
(vet inte i hur många år som jag har haft kort hår, och till och från rakat på sidorna...
ja sen 2005 tror jag, kanske är det för att jag vet att "M" gillar det så mycket ;)

Men det blir ju alltid så här när jag tänkt spara ut.... man kommer liksom inte förbi den där gränsen...
....håret bara hänger och slänger tjockt, tungt och fult och livlöst, man försöker sätta upp det på nå vis men man ser inte klok ut och får liksom gå och skämmas dagarna i ända ;)

Jag har en frisyr i mitt huvud som jag hemskt gärna skulle vilja ha men hittar inte någon liknande när jag googlar runt på nätet.....

Brukar oftast klippa mig själv men nu känner jag att det är kanske dax att få lite expert råd och hjälp hos en riktig frisör.
Trisst nog så har jag aldrig varit nöjd efter en klippning hos frissan och har bara känt att jag kastat bort en massa pengar på något som jag kunnat gjort bättre själv....

Men nu, nu ska jag ge det ett försök igen... klippning i helgen? ja tack!







"Vickans" frisyr är inte alls dum ;)


Vi får se hur det blir... och om jag gråter på lördag så vet ni varför ;)

K R A M









ps. som ni kanske förstår så är bilderna från google ;)

2 kommentarer:

Malin sa...

Du skulle passa bra i "vickans" frisyr! =D Det är alltid kul me nå nytt o du passar i allt ;)

EmelieG sa...

Tycker du ska klippa dig! Du passar i allt! =) <3 /Emelie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...