En blogg om inredning, barn och pyssel...




lördag 19 november 2011

Sy din egna "bamse-gris"...

(en perfekt liten julklapp till min lilla tös)




Hej hej!


Jag fortsätter väl lite på gris tema medans jag ändå håller på ;)...


...jag har köpt ett sånt fint, billigt sy kitt på panduro på dessa bamse grisar (liknande som Lotta på bråkmakargatan i Astrid Lindgrens sagor hade)

...tror jag betala 60 spänn för det och nu kan jag använda samma mönster till att göra fler grisar :)


Är lite sugen på en blå och vit smalrandig / rutig gris eller kanske en i olika jeans tyg-det skulle nog bli coolt :)



Idag har jag varit på en tur med min mamma och hennes väninna till Nisses i smedjebacken och några billiga små fynd gjorde jag allt ;)... mer av dessa nästa gång!


Trevlig lördags mys på er! ;)


K R A M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...