En blogg om inredning, barn och pyssel...




lördag 7 maj 2011

Oförberedd välplanering...




Hej hej!


Ser ni vad jag har gjort! :D...


En NY TATTUERING... den var lite oförberedd men ändå mycket väl planerad kan man väl säga...


När "Z" föddes så vela jag tattuera in hans namn på foten och även lilla "S" när hon kom.


Tiden gick och det blev aldrig av...


Men så nu i dagarna så kom en kompis till "M" hit till Dalarna för att tattuera lite så då kunde han även klämma in mig på ett hörn, snälla han! ;)



Så då blev det bråttom med lite skiss...text...och blommor.


Texten blev lite stor och snirklig så den skulle nog inte passa så bra på min fot då jag har så små fötter, så då fick jag snabbt och hastigt klura ut ett nytt ställe ;)...


Snirklig text och 2 små "kurbitsblommor"...

(där av inspirationen från förra inlägget)




"M"s tattuering med 3 clowner, den blinde, den döve och den stumme...

Den är inte riktigt färdig, ska på med lite mer skuggning ;)


Jag tycker Tobbe var jätteduktig då han är i stort sett nybörjare inom tattuering och vi fick vara hans "försöks kaniner"


K R A M

2 kommentarer:

Malin sa...

Ååhhh shit va fint!! Den klär dig! =D
"M" va cool oxå!

Malin sa...

Ååhhh jättefin tatuering!! Den klär dig! =D
Jag skrev ett inlägg i förrgår men det kom visst inte med.. Får se gur det går denna gång.. M:s tatuering va cool =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...