En blogg om inredning, barn och pyssel...




söndag 20 november 2011

Detaljer i sovrummet...





Hejsan hej!


Idag kommer det liite bilder ifrån det nya sovrummet... ;) ett par detaljer bara...

Det 2 små plåt askarna var ett av fynden jag gjorde igår på Nisses, 15kr styck kosta dom :)

Perfekta små askar att ha smycken i...

..ett fin fint träskåp med text på 199kr kommer ifrån samma ställe.


Det tänkte jag ha som sängbord/förvaring och det kommer nog att passa jättebra till sängramen vi ska snickra ihop så fort tiden kommer ;)




Lite fler detaljer...

Linne gardiner, långa med fin struktur... Älskar linne gardiner, gärna tvättat lin och det gör faktiskt inget att de är lite skrynkliga tycker jag ;)
(hmmpf de blir ju faktiskt lätt skrynkliga, bara man tittar på dom så blir det ju veck!)
Men det är charmigt tycker jag...

Det maffiga tofsarna (ifrån rusta) har jag satt upp nu när det snart är jul och det blir nog ännu mysigare när den stora vita stjärnan kommer upp...

haha man kan även skymta mig i tofsen när jag tog bilden ;P

Nu blir det lite kaffe och lussekatter men inte hembakta utan köpta på ica... baka får jag göra en annan dag ;)


K R A M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...