En blogg om inredning, barn och pyssel...




onsdag 16 november 2011

Varm choklad ska drickas ur plåt muggar...




Hej hej!


Här om dagen (samma dag som jag kolla synen) hittade jag dessa superfina plåt muggarna inne i blomster affären.

Dom hade planterat en liten hyasint i deras- jätte gulligt!....

men jag hade tänkt dricka varm choklad med vispgrädde i mina ;)...


Den lilla gris ljus staken fick oxå följa med hem från samma ställe.


IIIhhh... tänk att snart är det advent! åhh de går så fort jag hinne inte med :/

skynda skynda, stressa stressa ;)


K R A M

1 kommentar:

Linas Vita Hem sa...

Hej! Super duper fina muggar! Och säkert perfekta för varmchoklad!:) Söt liten gris också! Åhhh visst är det här en underbar tid! allt pyssel som ska göras inför advent! Hoppas du får en fin dag! kram/L

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...