En blogg om inredning, barn och pyssel...




måndag 16 april 2012

Nya kuddar....igen ;)



"Finaste one way kudden följde med hem i fredags"


"likaså denna kudde med svalor på, båda kommer ifrån house doctor...."

"min mamma köpte denna peacekudde ifrån samma märke och jag ångra att inte jag oxå köpte en- sååå snygg! Får nog springa ner någon dag ;P...
Kuddarna hittade jag på selected style"





Halloj!

Jo men visst blev det ett besök till frisören i helgen....

och det blev ingen annorlunda frisyr denna gång utan mer som jag brukar ha det....

Hade med mig lite bilder på mobilen och fråga den unga, hippa frisören vad hon tyckte...

Jag tycker du ska göra så här... och så förklara hon exakt den frisyr jag brukar ha ;)

Så antagligen är det en frisyr jag passar i.....



(googlad bild)



....typ som denna tjej fast utan långa stråk vid örat ;)
"M" blev i alla fall nöjd han gillar den frillan och jag tycker bara det är skönt att bli av med den halv långa kaluffsen jag hade ;)...


Johanna, den duktiga tjejen som klippte mig vågar jag nog besöka fler gånger ;)

Kanske kommer det någon bild om jag vågar lägga ut mer kort på mig här i bloggen ( alltid lika gruvsamt ;) hihi)


Ha en fin vecka tjejer!


K R A M

1 kommentar:

Linas Vita Hem sa...

Hej vännen!! snygga kuddar!! Och klart du lär lägga ut en bild på nya frisyren!:) Hoppas allt är bra! stor kram/L

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...