En blogg om inredning, barn och pyssel...




söndag 22 april 2012

Gårdagens middag...

"Gårdagens kvälls middag; paj med fetaost, paprika, tomat och rökt kalkon... och en fräch sallad till- yummi! ;)"



Hejsan!

Jag var mätt ända tills nu i morse ;P denna paj är verkligen supergod!


Sen blev det ju förstås lite (eller mycket kanske jag ska erkänna) lördags godis för min del också.... Är ju så fruktansvärt svag för godis... så fort barnen somnar på kvällarna så åker godis skålen fram ;)....inte bra, inte alls bra faktiskt!




"Mina fina tavlor av Cassandra Rhodin"



"lite plats byten i hyllan... och nya korgar som jag köpte på ikea sist"




"ja detta var lite pics ifrån vardagsrummet igår kväll..."


Sköna söndag idag och vi ska hem och luncha med min mor :) Fint det!


K r a m

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...