En blogg om inredning, barn och pyssel...




söndag 6 maj 2012

Bilder i kollage...




Hejsan!


Jag försöker att lära mig att redigera mina bilder och även att göra collage i ett nytt program (för mig)...

...om ni minns så har jag berättat tidigare att programmet eller sidan där jag brukar fixa med mina bilder har lagt ner och jag är ju lite utav en sån som inte gillar när det är invecklat eller tar lång tid ;P...


Vill ju helst att det ska bara vara att trycka på en knapp och så poff blir det ljust , super skärpa och gärna bilda ett super duper coolt collage utav sig själv ;)... hmm det är ju säkert det som många andra tycker är charmen med det hela, att sitta och pyssla och fixa ihop fina bilder, va vet jag ;) hihi...


Hur som haver... så här blev några utav bilderna och programmet jag använder heter photo scape.

Så här nu när det ska föreställa vår ute så är jag lite sugen på att göra om bloggen lite (ny header) så förhoppnings vis blir det lite vårligare här på bloggen ska bara bli lite bättre på photoscape först ;)


Hoppas ni har haft en fin helg!


K R A M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...