En blogg om inredning, barn och pyssel...




torsdag 3 maj 2012

Lite stockholm...



"huuuur lååååång kana som helst ju.... vi var och hälsade på min kära vän Wera och hennes fina familj... där minsann fanns det ju hur mycket som helst att leka med ;)"

"Z" är en riktig klätter apa... mer högt uppe än lågt..."

"Här står jag och skriker lite oroandes att; ska du inte komma ner nu... hihi han gör en släng puss åt mig och säger, puss mamma!" ;)


"Grilla hamburgare till lunch"




"Jag och "Z" i tunneln banan"

"Hmmmm... moster har passat barnen över dagen så jag och "M" kunde åka in på söder och shoppa lite för oss själva... lilla "S" fick visst välja vad hon vela i hela leksaksaffären.... jepps smink blev det och sminkas har det gjort varje dag sen dess ;)"



"Sista kvällen... "M" sitter och relaxar med en kall öl och väntar på den goda 3-rätters middagen som Tommy gjorde till oss ;)"


" Jag och "M" var ut och åt på det populära stället kho pan yang på söder... (eller hur det stavas) har man inte varit där innan så måste man prova på det... tropisk miljö för att likna tailand med mycket lampor, dimma på golvet, fiskar och fejkat oväder i omgångar ;)

Mysigt!"




Det var allt för denna gång!


bilderna är inte av bästa kvalitta då vi inte orka släpa med systemkameran till sthlm... våra mobiler fick duga denna gång... ;)



K R A M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...