En blogg om inredning, barn och pyssel...




onsdag 9 maj 2012

Ny header och finaste smyckerna...




Hej fina vänner!

N
u har det ändrats lite här på bloggen... inte mycket men lite grann ;)... lite nya bilder och det blev visst en liten rosa tråd genom det hela ;)....


Den nya headern har jag lärt mig utav den här duktiga tjejen!


Jag är såå tacksam över hennes braiga förklaring som gjorde det hela väldigt enkelt för mig.


Det enda jag måste klura ut är hur jag gör för att ändra storlek på headern... skulle vilja att den var lite större och att den sträckte sig över heeela sidan. ;)





Dom finaste armbanden har jag oxå fått!!!! :D

Sötaste syster Malin gör så fina armband- helt underbara!

Ja dom är så fina så dom fick till och med vara med på den nya headern ;)


Inne på H&M så hittade jag faktiskt ett par örhängen med samma döskalle och även ett halsband ;)...




Ha en fortsatt fin vecka!



K R A M

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fint du har gjort det ;) duktig du är :) Kram M

Malin sa...

Fint :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...