En blogg om inredning, barn och pyssel...




söndag 10 juni 2012

Helg frukost a´la lyx...

Gomorgon vänner!

Ibland.. (inte ofta måste jag nog nämna ;)) *hihi * unnar jag mig en liten lyx frukost... eller det kan ju finnas många olika sortes lyxfrukostar men en utav dom för mig är att ha lite nutella på en rostad smörgås.... (hittade icas egna märke och då heter det hasselnötskräm)
Mumms!

Som tur är så är det bara mamman i huset som gillar det ;) och än så länge har inte barnen upptäckt att man kan ju faktiskt äta direkt ur burken med en sked.... ;)

...vi får hoppas att det dröjer många år innan den upptäckten görs.... medans dess så fortsätter jag mitt smygätande med sked när ingen ser och unnar mig en och annan rostsmörgås nu i sommar...




K R A M

Tack för att ni kikar in! :D

1 kommentar:

Malin sa...

Åh va gott! =) Få se hur länge du lyckas smyga ;) Gulliga bilder på lillfia hihi..

Kram till er!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...