En blogg om inredning, barn och pyssel...




tisdag 19 juni 2012

Midsommar fin...

"Fin spetsblus med pärlor ifrån Veromoda"


"Klänning Vintage by fe´"



Hej hej!


Jag har varit väldigt sugen på att bära vitt i midsommar... lite ovanligt för mig eftersom jag annars är mer en svart person... eller färg glad ;)


För ett par månader sen (då jag var på jakt efter kläder till dopet vi var på) så köpte jag den fina spetsblusen och har letat som bara den efter något att ha under men inte lyckats.... (letar fortfarande)


Köpte ju i och för sig en ljus gråblå klänning i samma veva men eftersom solen inte varit framme något och jag är likblek så ser det ut som om jag inte har något på mig ;P och värre blir det väl om det blir kallt i sin vanliga ordning... då blir ju hela jag blå!


Men men nog om det... Ihelgen hittade jag den superfina, enkla klänningen inne på selected style här i stan... tänkte att den kan ju faktiskt kanske vara fin att ha under spetsen men... nja... jag ser lite för mycket gravid ut ;)... (en gravid morsa som dricker alkohol- inte vackert! haha)


...så det får faktiskt bli enbart den enkla klänningen i midsommar.


Till det har jag träskor, något fint smycke och blommor i håret :)






K R A M




Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...