En blogg om inredning, barn och pyssel...




måndag 2 juli 2012

Back on track...

(finaste lilla "S" med pippilotter- som man får tjata sig till att hon ska ha ;)

Hej hej!

Japp nu har jag återhämtat mig efter en riktigt rolig helg! (Peace and love festivalen)
Jag måste erkänna att jag orkar inte hålla igång lika mycket som för ja en si så där 5 år sen ;)...
så 2 dagar räckte fint för mig.


Min första dag idag på semestern (om man inte räknar med fredagen) och tvättning av kläder behövdes verkligen idag!

Resten av veckan är oplanerad (förutom lite hemma fix som måste tas i tu med...)
Och mys med barnen- åhh vad jag saknat barnen i helgen!

Men nästa vecka åker vi till Furuvik och övernattar en natt, det ska bli super mysigt!

Nu ska jag kika runt lite mer här på nätet... har väl missat en del nu när jag inte haft tid med det på ett par dagar!

Ha det fint så länge!

K R A M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...