En blogg om inredning, barn och pyssel...




lördag 25 augusti 2012

Armband i hemslöjd... special pris!




Hallojsan!


Idag var det dax för loppis igen hemma vid min mamma... superkul och denna gång var det mer folk och det gick ju förvånadsvärt bra! :)


Jag pysslar ju en hel del och allt har jag inte med här på bloggen men nu när nya fina människor fått nys om min blogg och gillar det jag gör så tänkte jag köra en liten "drive" här på bloggen...


När det är loppis så sänker jag gärna mina pyssel till en billig peng och nu gör jag även så med dessa armband här på bloggen... i vanliga fall skulle jag tagit det dubbla priset!!! (ni som hängt med mig och min gamla blogg känner säkert igen dessa armband) ;)


Armband 50kr + porto (ca:6-12kr) beroende på hur tungt brevet blir....
Ni kan välja text och färg på spetsen själv om ni vill (svart eller vit) men små detaljer knåpar jag ihop själv ;)


Varje armband blir unikt!


Detta erbjudande pågår fram till söndagen den 2 sep. så skynda fynda! :)

Har även fler armband och några dalahäst nyckelringar kvar... kommer att lägga ut dom i morgon också för denna billiga slant alltså 50kr/ styck!


Vill du beställa så mailar du mig på dsigninredning@live.se

Ha nu en fortsatt fin helg!


K R A M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...