En blogg om inredning, barn och pyssel...




tisdag 18 september 2012

Ett stoort paket kom igår....

"En massa fint ifrån zbh"
"Maffiga trä ljusstakar för blockljus och ett kuddfodral med en trollslända på"

"Kökshanddukar, kaffemuggar, zinkhus för värmeljus och den helt fantastiska brickan med läderhandtag- så j*la snygg!!!
Den med en massa ljus på i höstmörkret, de ni ;)"








"och sist men inte minst ett till kuddfodral med den fina detaljen "the tassel"


Hejsan!


Åhh jag är så sjukt nöjd med mitt köp ifrån zbh partyt jag var på ;)


Allt är verkligen superfint!

Nu gäller det bara att hitta plats till allt ;)


I morgon blir jag hemma ifrån jobbet då en sjuk liten gosse just nu ligger och huttrar i stora sängen med hög feber :(


Dax att borsta tänderna och krypa ner brevid honom ;)


Kram & natti på er!


1 kommentar:

Malla sa...

ÅÅÅhhhh va fina saker! Jag vill oxå ha ;P

KRAM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...