En blogg om inredning, barn och pyssel...




fredag 7 september 2012



Hej fredag!


Oj vad jag är dålig på att blogga nu känner jag ;).... vardagen rullar på som vanligt och det är ju så mycket enklare att slänga in lite bilder på instagram istället ;)


men ni är ju så goa som kikar in här ändå titt som tätt- Tack!


Nu är det verkligen kyligt på "monarna" och hösten är på gång.... man blir mer och mer sugen på att göra om hemma med att fixa höstmys!


Mina kvällar går åt att sy... åhh vad det är kul att sy nu.. det där går liksom i perioder för mig och nu är det en bra sy period ;)...

Det blir mycket barnkläder eftersom vi fått in så mycket fin barntrikå på jobbet och det är ju verkligen tacksamt att sy på looken- det går ju så himlans fort och jag hinner inte tröttna ;)


I helgen ska jag shoppa inredning hade jag tänkt då jag är bjuden på ett sånt här party!

Mycket fint verkar det finnas om man kikar i katalogen ;)


Ha nu en fin helg!


K R A M


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...