En blogg om inredning, barn och pyssel...




söndag 24 februari 2013

Egen tryckta kuddar...


 " Svart/vita kudden med kors har jag gjort själv... även den med ett peace märke som står bakom"

 "Buffalo hornet är fortfarande pimpat i väntan på att bli flyttad... kan inte bestämma mig hur jag ska hänga upp tavlor och pompoms vid platsen där stolen står... och brevid står databordet..."


"Dalahäst kudden fick sin plats i köket"

Hej!

Wow vilken fin dag det har varit idag... strålande sol och den värmde ju faktiskt till och med!
Underbart!
Så vi har i stort sett varit ute och lekt hela dagen!

Det blev inte så mycket hemma fix i går som jag hade tänkt ;)
Så fort vi blir barnlediga då somnar jag tidigt...ooops är det inte typiskt ;)
Trött som jag jämt är! ;)

K R A M




Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...