En blogg om inredning, barn och pyssel...




fredag 8 mars 2013

Presenter...


 "Snygg barn parkas ifrån H&M, döskalle sjal ifrån Kappahl"


 "Presentpapper med dalahästar ifrån panduro, trianglar från åhlens"


"Sötaste lilla kanin väskan ifrån kappahl"

Hej hej!

Igår var jag hemma ifrån jobbet då jag anade att en speciell magsjukdom hade drabbat mig... :(
-Jajjemen!

Idag känns det lite bättre men jag vågar knappt äta något än... hoppas hoppas att ingen annan i familjen drabbas igen.
Det var ju inte så längesen vi var magsjuka allihop- orkar inte!

Hur som helst...

Har köpt en sån fin parkas med passande sjal till "Z" i födelsedagspresent...
Och lilla "Sessan" får också ett och annat paket bla. en sån söt kanin väska som jag fyllt med spännen och glittriga hårband :)

Fin fredag kära vänner!

K R A M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...