En blogg om inredning, barn och pyssel...




onsdag 3 april 2013

Black & white...







"Lite blandade bilder i svart och vitt från min blogg"


Tjena hej!

Har tröttnat lite på bloggens utseende och tänkte försöka ändra om lite... lite mera svart/ vitt tror jag...
En ny header har i allafall skapats och jag kommer antagligen att ändra lite mer här på sidorna i layouten.

Kanske lusten kommer tillbaka att blogga lite mer ;) vem vet? vi får hoppas på det!

Ha en fortsatt fin vecka allesamman! :D

K R A M

2 kommentarer:

Malin sa...

Fint! :-)

Jessica sa...

Hej! Jag är väldigt nyfiken på var du har köpt buffelhornet du har? Jag har letat för fullt men de verkar svåra att få tag på. Fin blogg med härliga bilder!
Med vänlig hälsning, Jessica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...