En blogg om inredning, barn och pyssel...




lördag 8 januari 2011

Inspirerande....

Hej mina vänner!
För inte så längesen ramla jag in på en blogg som jag började gilla skarpt...
(eftersom jag inte har något Internet och nyligen skaffat mig en dator så var det längesen jag tittade runt hos er andra bloggare)
Så jag blev så glad när jag hittade den här fina bloggen som heter


Bilderna på hemmet kände jag genast igen ifrån skönahems förra nummer...
Det vardagsrummet skulle jag också vilja ha och jag blev kär i bilderna så fort jag såg dom i tidningen ;)

Det är Amelia och hennes man som bor här...

Sköna bilder som hon själv tagit och på bloggen finns även en portfolio som hon och mannen gjort... väldigt fint! :)

(Bilderna har jag lånat från Amelias blogg)

Hoppas ni har det bra allihopa!

K R A M

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fint du har gjort på din blogg :D
duktig du är :)
kram /M

Sara sa...

Jättefint hem och fina bilder. Hoppas allt är bra med er :)
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...