En blogg om inredning, barn och pyssel...




torsdag 6 januari 2011

Tips x 2...

Bild lånad från www.rusta. se




Hej hej!

Hur har ni det där ut, de första dagarna på det nya året? ;)

Jag har jobbat 2 & 1/2 dag den här veckan, skönt att vara ledig igen så jag kan busa och vara med barnen...


Idag tipsar jag om dessa fina lampskärmar som kommer ifrån rusta och kostar endast 59kr.
Såg att även indiska har liknande skärm men då till en betydligt dyrare peng! ;)



Mitt andra tips är denna utgåva av LdBs Royal edition Creamy lotion... som luktar jätte gott och doften håller i sig långt in på dagen....

Med en vanlig lotion brukar ju doften försvinna ganska snabbt men till den här har jag inte ens behövt ha någon parfym på mig...

Finns också som duchkräm!



Tack alla rara för att ni tittar in!

Puss på er!

2 kommentarer:

White cotton grass sa...

Hudkrämen lät spännande :)
Kul att doften finns kvar länge!

kram

Malla sa...

Ja det va söta skärmar!
Kramiz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...