En blogg om inredning, barn och pyssel...




fredag 18 maj 2012

Fina klänningar...



Hejsan!


Idag åkte vi in till stan... "M" skulle fixa ett nytt id kort och då passade jag på att kika runt lite i några butiker.


Var ju faktiskt sugen på en ny klänning till dopet men har ju en hel del hängandes i garderoben som jag lika väl kunnat använda ;)... men ni vet ju hur det är... det är ju alltid mycket roligare med ett nytt plagg ;) hihi


Hittade denna superfina dimmblå klänningen inne på solblomman... men det är inte den jag ska ha på mig på dopet ;)... Jag måste nog bättra på min bränna innan jag kan använda den, såg lite för blek ut i den men jag köpte den ändå, då det var rea och den kostade bara 150 kr!
Hihi så nu har jag en fin klänning till midsommar kanske ;)...


Klänningen jag ska ha på mig är denna fina i gammelrosa & spets... (hmm mycket med spets nu ;) kommer oxå från samma ställe...


Ja ni som känner mig vet ju att jag inte kan gå i några snygga heels så det fick ju bli så att jag köpte mig ett par matchande sneakers istället ;)

Jag har faktiskt inte provat det ihop än men nu hoppas jag att det ser ok ut ändå... och inte sådär FÖR uppklätt som det kan bli ibland... Det är inte riktigt jag.

Lite därför jag valde sneakers istället för ballerina eller några andra skor...


Ska försöka få till några bilder på barnen sen när dom är uppklädda så att ni får se ;)


Ha en fortsatt fin kväll och tack för att ni kikar in ibland!


K R A M


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...