En blogg om inredning, barn och pyssel...




torsdag 17 maj 2012

Peter pan krage...


Hejsan!

Ända sen jag köpte den här klänningen i Stockholm så har jag (lite grann) snöat in mig på vackra kragar.
Tycker det är hur fint som helst och det blir nästan som ett smycke kring halsen :)

Jag är lite sugen på att sy några lösa (avtagbara) kragar i spets och kanske paljetter... smidigt att välja om man vill ha dom på eller inte ;)

För några år sedan fick jag ett par vackra virkade kragar som min mormor har gjort och som jag tror att jag kommer att plocka fram nu ;)


(bilderna är ifrån pinterest)


Hmmm... och så var det ju det här med dopet i helgen, barnens kläder är klara men nu är det jag och "M" kvar... vi vet inte riktigt vad vi ska ha på oss...
Hur "fin" ska man vara på ett dop egentligen?
Måste killarna ha kavaj eller räcker det med skjorta?...

Aaa vi får se vad vi hittar på.. ute i sista minuten som vanligt ;)

Ha nu en fin helg!

K R A M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...