En blogg om inredning, barn och pyssel...




måndag 23 juli 2012

Lite nytt till köket...






"Fynd! Ny lemonade låda"




Hej hej!




I denna super duper trista sommar värme (regnskurar växlandes med en liten liten gnutta sol- grrr! ) händer det lätt att man håller sig inne och klickar hem lite nytt från nätet istället ;)




Mycket sommar rea runt om i syber världen och en fin liten butik stötte jag på för ett tag sen...


Två små rum heter den och jag hittade så mycket fint där på rean så jag kunde bara inte motstå ;)





"Flask hållare med saftflaskor och en schablon platta"

Älskar denna lilla text som jag också sett någonstans på nätet och den sitter liksom där inprintad i mitt huvud...


Nu sitter den i köket på tavlan med hjälp av schablonen!




Fint!









Nu väntar vi på bättre sommar väder, hörde att den skulle komma på onsdag! ;)




Annars kan det hända att jag får springa och hämta ut fina paket varje vecka ;P...


Farligt dyrt i längden!




K R A M


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...