En blogg om inredning, barn och pyssel...




torsdag 26 juli 2012

Pinnstolar...

(bild från pinterest)

Hejsan!

Jag har fyndat ett par pinnstolar på blocket :)
Exakt likadana som bilden ovan fast i en ljusgrå nyans... Men dom kommer att målas om så klart! ;)
Har blivit mer och mer sugen på att blanda olika modeller och även kanske slänga in någon färgklick... antagligen inte lika färg glatt som på bilderna... blir säker svart, vitt och en färgad stol ;)

Har fått sån fin inspiration ifrån den här bloggen!
Älskar deras fina hem...




(Bilderna har jag lånat ifrån Härligt hemma!)


Eftersom solen och sommaren ÄNTLIGEN kom till oss också så får nog detta projekt ligga lite lågt... Nu är vi ute varje sekund som solen kikar fram ;)

Men självklart måste jag ha ett fint bord till mina stolar och det skulle inte vara helt fel med ett gammalt rustikt bord och stooort måste det vara så hela tjocka släkten får plats!
Just ja... till detta måste jag ju ha mitt stora drömhus också ;)


(bild, pinterest)



(bilder, ellos)

Ganska fint med järnstomme också eller några schyssta bockben (i lite mer gammeldags stil då)...



Hmmm... Tror jag ska flörta med "M" lite extra så han får snickra till något åt mig så det blir precis som jag vill ha ;)


Hoppas nu på en fortsatt solig helg!



K R A M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...