En blogg om inredning, barn och pyssel...




tisdag 31 juli 2012

Semesterns sista vecka...

"Inte bara gott utan fint för de lilla ögat oxå ;) "


Hejsan!

Ja då var man inne på den sista och 5e semester veckan!
Jag måste erkänna att det känns faktiskt att den här sommaren har jag varit ledig lääänge och det kan ju kanske ha en hel del med det regniga vädret att göra. Eller helt enkelt att jag aldrig någonsin har haft 5 veckors semester förrut ;)

Skönt att vi fått lite sol i alla fall nu de sista 2 veckorna... ;)

Så nu kommer jag att vara utvilad och sprudlad utav ny energi på måndag! ;)

Ikväll har jag fotat och små pysslat lite... det är ju faktiskt ett bra tag sen jag gjorde nya inlägg i mitt showroom (d-sign for you) så jag tänkte visa lite nytt där inom en snar framtid ;)

Ha nu en fortsatt fin vecka!
Och tack för att ni kikar in! :)

K R A M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...