En blogg om inredning, barn och pyssel...




lördag 4 maj 2013

D.i.y till barnrummet...

 "Papp burkar dekorerade med tapet bitar"

 "Hjärtformad hylla ifrån åhlens"

 "Även den har jag klätt med tapet"


"matchi matchi i flickrummet sen ;)"

Hejsan!

Det var inte igår! ;)
Tiden rusar förbi och den här bloggen hänger liksom inte med...

Min lilla "stora" tjej fyller snart 4år och jag har gjort lite pyssel här hemma till henne.

Jag gjorde ett inlägg för ett tag sen om en hylla jag sett på Åhlens som ser ut som ett hus och när jag väl kom mig för att jag skulle köpa det så var det så klart slut ;)...
Köpte istället denna hjärtformade hyllan ifrån samma ställe och klädde in det i tapet (prover har jag klickat hem här ifrån)

Har även klätt in pappburkar ifrån panduro som man kan fylla med pärlor, pennor, fina papperstejp rullar eller lukt sudd.

Ett väldigt enkelt och snabbt "gör- det- själv" tips om man vill dekorera lite extra i barnrummet ;)

Önskar er en fortsatt fin lördagskväll!

K R A M



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...