En blogg om inredning, barn och pyssel...




fredag 28 juni 2013

Bättre sent...

 Fina hemslöjdsband ifrån ROSAHUSET 49kr/m

 En liten mindre variant 18kr/ m



 Jag har sytt lite väskor med dessa band och med det nya tyget "Leksand mini" (tyg med dalahästar och kurbitz) 139kr/m.
Det enfärgade tyget "Mix" kostar 99kr/m.
Allt detta finns hos ROSAHUSET

Hejsan!

Ja vad säger man... bättre sent än aldrig ;P...

Idag smyg startar jag min semester, vi är ju jämt lediga på fredagarna så egentligen är det på måndag som mina 5 veckors semester börjar! :)
Dajligt!

Visar er lite bilder på det senaste jag sydde, fina väskor till midsommar.


K R A M


(Inlägget är ett samarbete med Rosahuset.)

1 kommentar:

Malin sa...

Såå fina härliga bilder, väskorna är superfina! Jag kommer att använda mina flitigt hihi..

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...